Skola, skola och skola

hejsan förlåt att jag inte har skrivit på bloggen på ett tag men det har varit väldigt mycket nu eftersom jag har börjat skolan !!!
Men idag så vaknade jag och sen duchade jag sen åt jag lite frukost sen gick jag till skolan.
Vi började med lite japanska tro jag sen lilte matte sen lite andra saker !!
I skolan har jag fått undeerrbara kompisar t.ex Montana (det är den jag är med mest) , Catrine , Emy och milinda och så super härliga tjejer !!
Sen klockan tre så slutade vi (som vi gör varje dag) då träffades mamma och jag och maja .
Vi gick och handlade lite mat tills imorgon ..
och nu sitter jag här och skriver lite ..
 har det gott hälsningar Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0