Hej igen !

hejsan som jag bruka skriva det var rätt längesen jag skrev i denna blogg, hade nästan glömt bort den. Men jaja. Idsah har jag ju varit i skolan lika tråkigt som vanligt men efter skolan hade jag tänkt att gå till farfar. Min när jag plingade på så var ingen hemma där. Så jag gick min vandring hem. Sen ringde jag min gammla fader som sa att han var hos farfar. Och då blev jag lite lätt arg ne jag skoja bara ska nog till farafar på onsdagen men iallafall när jag kom hem gjorde jag världens tråkigaste läxa sen har jag varit oxh handlat lite :) sen har jag bara chillat typ. I morgon blir det innebandy:) det blev inte precis världens bästa inlägg och inte det roligaste inlägget ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0